Första dagen på förskolan...

Idag var det premiär på förskolan efter många dagars ledighet!
Pappa lämnade mig och det gick bra.
Min kompis Elsa mötte upp direkt när jag kom och sen blev det en massa lek :-)
Fast jag mjukstartade bara, pappa e hemma md lillebror på tisdagarna
så då får jag bara vara på förskolan några timmar.
Imorrn blir det lite längre dag, men det ska jag nog fixa. Gillar ju stället ;-)

Mamma hann jag knappt se idag, hon åkte till jobbet innan jag vaknade och
 sen var hon hemma och vände för att byta till träningskläder.
 Jag var allt lite arg på henne när hon åkte så snabbt igen men vi hann kramas lite iaf ♥

Undrar om jag får plaska i vattenpölar imorgon oxå?
Hoppas kan man ju alltid :-D

Nattinatti
// kram Haley


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0