Babysim å babyträff :-)

Igår var det dax för babysim igen! Å pappa slutade tidigare för att vara med :-)
Vi var i samma grupp som Camilla och Molly precis som innan sommaren, skoj! Har ju inte träffat Molly på länge!

Dax för ombyte-badbrallorna passar än!

Mamma och jag spanar in bassängen medan pappa byter om.

Tjoho vad skoj detta ska bli!

På väg i!

Sjunger en sång i början.
Vår simtränare har en docka å visar med så pappa vet hur han ska göra.
Vi var tre i gruppen, jag, Molly (bakom dockan) å en tjej till som var lite äldre.

Pappa sjunger bä bä vita lamm för mej

Molly flyter elegant i vattnet

Hallå mamma! haha vilken bild!!

Ja, vi får ha badring, det gillar jag!

Du å ja pappa <3

Slickad frissa jag har :-)

Idag var det träff hos Jessica å Melina i Mölnlycke. Jag å mamma åkte dit med Maja å Jenny.

Testar Melinas gåstol, var massa spännande saker på den.

En nyvaken Ayla hälsade oxå på

Vi var några stycken, här e Molly, Melina, Lovina, Maja och jag som sitter hos Jessica.

Jag å Maja tog en powernap. Maja fick låna min Busig body för hon hade inga extrakläder med sej!

En glad Molly sitter hos sin mamma Agneta.

Här kommer Max krypande i full fart!

Ikväll blir det mys i soffan å en promenad med Neo såklart!

Kommentarer
Postat av: Jossan och Max

Haha! Vilken snygg mamma där bakom Max.

2009-08-19 @ 21:58:09
URL: http://lillisensmamma.blogspot.com
Postat av: Carolina

Vilken massa underbara bilder, hoppas vi ses snart! kram

2009-08-20 @ 22:11:22
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0