Sittvagn, mys å massa bus! V32


 5 augusti bytte vi till sittvagnsdelen å jag e mycket mer nöjd nu när jag ser lite!

6 augusti


Ligger å busar lite innan vi ska åka till BVC å ta sprutor-ajaj!

Jag å mamma snackar lite innan sprutorna

Här kommer den ena sprutan å jag säger inte ett ljud..

..å här kommer andra sprutan.. den kändes lite mer å jag blev lite ledsen.

På kvällen åkte jag, mamma å Neo med pappa å kollade på hans match.
Lite feber fick jag  av sprutorna men den var borta dagen efter!

7 augusti
Hela familjen åkte till pappas kusin Erica för att hälsa på min nyaste syssling Malte.
De bor precis utanför Gråbo, så vi kommer att bo ganska nära varandra sen :-)

Hallå Malte !
På eftermiddagen skulle mamma till sjukhuset för att ta prover så jag å pappa följde med

Jag å pappa gick lite i väntrummet :-)


Så skoj vi hade!

När vi kom hem fick jag läsa lite om Wille och Wilma..

..ganska skoj tyckte jag det var..

en stund iaf..

..sen blev jag lite ledsen

å behövde mysa med mamma lite..

..bättre å läsa tillsammans :-)

..sen blev det ett kvällsbad å jag använde min nya Hello Kitty badcapé!


8 augusti


Godmorgon!

Buspappa!

Mysmamma!

Gillar min stol  :-)

Vi åkte och hälsade på Sofia, David och Olivia

Här ska det ätas kräftor och räkor!
Jag, pappa, mamma, David och Olivia

Olivia, Neo och jag :-)

Olivia fick en kräfta, hon kände lite på den men ville inte äta den

å jag busar med pappa!

Sofia bytte blöja å satte på mej pyjamas, då hittade jag Olivias klänning så jag var tvungen å smaka på den!

Jag å Sofia-hon berättar att de har en hoppgunga jag kan få låna!

Japp detta gillade jag :-)

9 augusti-söndagsmys hemma!

Sitter å leker lite med alla mina leksaker!
De får inte ligga kvar så länge på bordet, e mycket roligare å se när de trillar ner :-)

Fick ta med gungan hem :-)

Bara en massa mys hela söndagen!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Massa fina bilder som vanligt!

Kram moster Milla

2009-08-15 @ 22:15:31
Postat av: Mela

Hon verka tyckta de var kul med hoppgungan hehe =)



Ja vi ska ut och resa igen! Denna gången ska vi till Cadillac i södra frankrike =)

Vardär 2006 oxå, ska bo på samma ställe igen. Ett underbart litet slott med mängder av vinrankor inpå knutarna och pool och grejer.

V.43 ska vi åka dit, så Ayla kommer vara en berest liten tjej när hon blir 1 haha =D

kram

2009-08-16 @ 12:04:38
URL: http://www.mikaelajensen.blogspot.com
Postat av: elin

det ser verkligen ut som att ni myser och njuter av dagarna tillsammans :) vilken underbart söt liten tjej ni har fått!!!! riktigt charmtroll

2009-08-19 @ 13:28:36
URL: http://twiistedme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0