Busiga jag!!!

Fjärde advent, inte många dagar kvar till min första julafton!
Idag är vi hemma hela familjen å har en riktig mysdag.
Vi var ute i det friska vintervädret å gick en lång runda i förmiddags.
Jag somnade gott i vagnen, hade en värmedyna vid fötterna-skönt!!
Pappa ska vara ledig i två veckor nu-LYX!

Så här busig är jag idag :




Kryper iväg från mamma i full fart!



Stannar upp å kollar läget...

<bus i blicken>



..fortsätter sen fram till trappan å klättrar upp två trappsteg...

Nu vet mamma å pappa vad jag kan ;-)

<mamma tog ner mej sen, hon tyckte inte jag skulle klättra i trappor>

I fredags fick jag äta lite själv, ris å lax-Gott!




Måste känna på maten...



...nöjd...



.....



...jodå, lite stoppar jag i munnen...

Mitt första pussel!!



Kom ett paket i fredags...



fick ett pussel från goboken..



..sen busade jag å Neo lite ...



...innan vi åkte en liten runda till Ikea!!


Ha en mysig söndag
kramis//
Haley


Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag tycker han är ett alldeles utmärkt ögongodis ;)

2010-01-14 @ 20:15:43
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Mela

Sötnosen! Vad ljushårig hon har blivit, och ser nästan ut som att hon har klippt sig? :-)



Hoppas vi kan ses och leka snart!

kram

2010-01-31 @ 19:45:09
URL: http://mikaelajensen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0