HEMMA!

Hemma igen efter några dagar hemma hos mormor å morfar.
Jag var förkyld å lite småsjuk när vi åkte neråt men har nu vilat upp mej å mår bättre!

Kom ju snö igår å idag regnar den bort.. typiskt, jag som ville testa min nya fina pulka!

I eftermiddag ska vi hämta en kompis till mamma vid stationen å sen ska vi till Liseberg.
Får se om jag e mer vaken denna gång än förrförra veckan när vi bar där med Helen & Johan.
Då sov jag typ hela tiden men hade ju varit hos Bella å busat hela dagen så var inte så konstigt :-)

Mamma hittade ett minneskort här hemma innan vi åkte förra tisdagen, det dumma e att man inte får plats med så många bilder på det. Har så lite minne.. men men ngr bilder blev det allt!
Mormor har ännu fler på sin kamera!



Hjälper mamma med packningen, letar väskor!



Min väska packas!



Får platta till den så den går att stänga..



mamma å jag på tåget, tog två timmar..



Neo var oxå med, han låg under bordet å var så duktig!



Mormor å moster Sandy mötte oss på stationen.
När vi gått hem till mormor tog hon fram en ny badbalja så jag fick bada!



Hos mormor får man sitta på bordet å äta ;-)



Pappa kom efter två dagar <3 då blev det en massa bus!



Moster Thessan kom oxå å hälsade på..



hmm...



...vad har jag på huvudet?



..instängd ,-)
(vi har detta för att skilja neo å nico)



..å så fick jag en tomteluva på huvudet..



Lucia 2009 :-)
Moster Sandy hjälper mej med luciakronan

Lussar för mamma på hennes 30 årsdag <3



Leker lite i morfars fåtölj innan det e dax att åka hemåt..


kramis
// Haley








Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Ny dundertävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/12/tant-lottar-ut-tva-st-presentkort.html



Ha en finfin dag! Kram

2009-12-16 @ 10:24:19
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Anonym

Gullunge!! Det var kul med den där papiljotten :-) kram

2009-12-17 @ 09:18:17
Postat av: Floosan

åh vilken sötnos, gäller att börja rulla håret i tid

2009-12-17 @ 15:50:27
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0