2 juni= Jag fyller 3 månader!

Tänk jag e redan tre månader! Tiden går så snabbt men ändå hinner jag med massor!
Idag var det dax för sprutorna (ajaj vad ont det gjorde) å sen sista gången på babysimmet.
Mamma har sagt att vi kommer att fortsätta efter sommaren vilket e bra tycker jag för jag gillar att bada.
Pappa var med å badade idag, vi hade bassängen för oss själva för Molly var sjuk.
Min nya matchvikt är 6200g å så e jag 62 lång, lätt å komma ihåg!
Kollade huvudomfånget oxå, skallen växer, 40 cm i omkrets har jag :-)

En glad 3 månaders goding fick mamma busa med efter att vi varit på bvc

Tur man har lite händer å gnaga på

Den här mjuka boken är rätt intressant

Fick sitta lite i bumbon oxå

Vi har det rätt så bra jag å mamma om dagarna :-)

men e kanske inte så konstigt eftersom jag oftast e så här glad!!

Sen var det dax att hämta pappa å åka till badet!

Okej, här ser jag inte så glad ut, men det var jag egentligen ;-)

E så fokuserad när jag badar att man inte har tid å skratta! Å så tittar jag på allt!

Å där var mamma med!

Trött men nöjd på väg hem!

Jag sov i två timmar efter badet, både sprutorna å simmandet gjorde att jag var helt slut!
Annars brukar jag bara sova en power nap efteråt å sen vara fit 4 fight igen!




Kommentarer
Postat av: Carolina

Stora fina tjejen - härliga bilder! :) kram

Ps. Glöm nu inte att tävla ;)

2009-06-03 @ 21:42:29
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0