3 juni, hemmamys å lite bus

Idag höll vi oss hemma jag å mamma. Var längesen vi var helt själva hemma en hel dag så det var skönt.
 Mamma fick tid till å plocka lite å jag hann med å vila, var lite "dagen efter" trött av sprutorna.
På kvällen gick vi ner å tittade på fotbollsmatch, pappas lag vann-igen.
Undrar om de lyckas ta ett steg uppåt i seriesystemet i år eller faller i sista matcherna igen?!
Det var nästan så vi inte kom iväg, började regna precis när vi skulle gå å mitt regnskydd låg i bilen
 som redan var vid fotbollsplan. Men tillslut blev det uppehåll så vi kom lagom till andra halvlek.
Där träffade vi Pia, Hanna och Filippa oxå, skoj!

Hihi, jag hade så här skoj på förmiddagen!
(Den fina klänningen från Bombibitt har jag fått av
moster milla å mina buskusiner på W å kungen av Klippan, Robban förstås)

Sen blev det lite sittande i bumbon

Å det gillar ju jag :-)

Får se vad som händer imorgon, tror vi ska på fika hos Sandra och Agnes,
 kanske träffa mammas kompis Lisa
och sen på eftermiddagen ska vi till Ullis å hälsa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0