4 juni, inget skoj alls!

Idag skulle vi eg till Sandra å Agnes å träffa mina kompisar å fika men pappa glömde å tog bilen till jobbet.
Sen vid ett skulle jag äntligen få träffa mammas kompis Lisa
men hon kunde inte för hon hade fått klipptid då å ville ses vid fyra istället!
Fast då kunde inte jag å mamma för då skulle vi till Sami å Ullis.
Fast det var nog tur att vi varit så mycket hemma idag, har varit väldigt mammig idag å inte mycket som varit skoj!
Vi kom iaf iväg till Ullis. Mamma hann få i sej lite god mat å prata lite innan jag kände att det var dax att gå.
Några bra stunder har jag ändå haft idag!





Nu väntar vi på att pappa ska komma hem. Han har teoriprov idag på golfkursen!
Så mycket som han pluggat lär han klara det galant.

C U , xoxo

Kommentarer
Postat av: kusin Felicia

Mycket skratt på dom sista bilderna! Hihi<3 :D

2009-06-06 @ 19:22:04
Postat av: Farmor

Å vad du är en glad tjej och såååå..söt.puss o kram

2009-06-07 @ 21:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0