Äntligen kom vi ut lite!

Idag var jag å mamma i Nordstan. Vi träffade lite kompisar å åt lite lunch. Det blev två premiärbesök idag både för mej å mamma, först på Pizza Hut tillsammans med Maria & Oliver, Jessica & Melina samt Mia & Isak. Sen mötte vi upp Louis å Ellen å gick till Åhlens kafé för lite kaffe <ja mamma dricker ju inte kaffe, men bubbelvatten>
Det var skönt å komma hemifrån lite
Imorgon ska jag å mamma städa lite å köpa saker till pajen vi ska baka till på fredag
då jag ska bjuda pappas arbetskolleger på fika!!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Sv: Tack gumman - tar gärna emot din hjälp! :) Dukningar är jag KASS på så där kommer jag säkerligen behöva massa hjälp, och pysselhjälp är också bra - seeegt att pyssla så massa själv ;) kram

2009-06-11 @ 16:26:50
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0