5-7 juni hemmamysdagar!

Fredagen den 5 juni-hemmamys
Jag och mamma tog en hemmadag till i fredags.
På eftermiddagen åkte vi å tittade på "vårt" hus igen.
Nu e det nära att vi köper det :-)


Tog en liten sovstund i soffan

Varit ute på promenad

Gillar min elefant!

så söt jag e

hihi, köttbullskinder!

Lördagen den 6 juni-  Sveriges nationaldag och VM kval

I lördags var jag, pappa och Neo ute å gick medans mamma var å tränade.
Sen åkte jag å mamma till Maxi för att handla mat och pappa å Neo var hemma å städade.
Senare på kvällen kom Sofia, Olivia, David och Micael hem till oss
för att äta lite tacopaj och titta på Sverige-Danmark (Var en riktigt dålig match fick jag höra!)
 Jag fick en jättebra present av dom, en barnstol :-)
Så nu kan jag oxå sitta vid bordet när mamma å pappa äter!

Olivia testar min bumbo

Leker i mitt gym

å sitter i min babysitter
(egentligen e den hennes men jag har fått låna den för hon e ju stora tjejen nu å behöver den inte längre!)

Satt en stund hos Micael

Testade stolen lite medans de andra...

åt en liten bakelse :-)

Visst sitter jag bra!

Söndagen den 7 juni

Moster Millas man Robban fyllde 35 så vi ringde å gratulerade. Synd vi inte kunde vara med å fira honom!

Jag fick sitta lite i stolen medan mamma å pappa åt frukost

Jag gillar det verkligen, man ser ju hur bra som helst!

Vi var ute å gick hela familjen å sen var det ju final för Robin i tennisen!
Pappa hade match å åkte iväg. Då passade jag å mamma på att ta foto till tackkorten.
Var väldigt kul måste jag säga, speciellt att sprattla i den långa dopklänningen å dra i rosetterna!
Fotades även i mina kläder jag hade efter dopet, så fin jag var!
Undras om mamma hade lika roligt som jag ;-)
Sen gick jag, mamma å Neo hela vägen bort till Gamlestaden för det
var där matchen var å sen fick vi skjuts hem av pappa!

Händerna e oxå kul å stoppa i munnen!
Dopklänningen har mamma, moster Milla, moster Thessan,
moster Sandy, kusin Wiktor och kusin Oliwia oxå blivit döpta i!

Hihi :-)

Mamma fixar till klänningen lite (ps mamma, det e inte lönt, jag drar i snörena igen)

Filten (Baby Klippan) jag ligger på e dopgåva från familjen Pegelow (moster Millas familj)

Tjoho så kul detta var!

Kolla kronan bak mitt huvud ;-)

Gullegull!

Sockersöt!

Kläderna jag skulle haft efter dopet
(Nu var det ju så varmt att skor, knästrumbor å byxorna fick skippas)

måste ju säga att jag e ju rätt söt!




Nattinatti!





Kommentarer
Postat av: Carolina

Vilken massa fantastiska bilder, hon är sååå söt! kram

2009-06-09 @ 20:55:18
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Milla

Såå fint det blev med filten! Hon är ju så söt, prinsessan. Sen har hon ju hur mkt kläder som helst, nya på varje bild! Vi saknar er!

Kram Milla

2009-06-11 @ 15:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0