Lillebybadet!

Idag åkte jag å mamma till Lilleby havsbad på Hisingen. Härligt å vara vid havet när det e så fint väder!
Självklart var vi inte där själva utan flera av mina kompisar var oxå där.
Jag träffade Agnes, Maja, Oliver, Molly, Max,Elliott och Melina.
Melina hade med sej en tjej som jag inte träffat förut, hon hette Ebba å var elva månader, lite äldre än oss andra.

Här e jag och Max, vi ligger i ett litet soltält så vi inte bränner oss!
    
Här har vi Maja som försöker äta upp filten, Oliver, Elliott, Melina åsså jag :-)

  
Agnes, Elliott, Oliver å ja                  Max                             Molly        
 
Melina lånade mitt huvud lite ;-)

Jag å Oliver slocknade bredvid varandra

..visst har vi det mysigt!

Molly mumsar banan!

Elliott hade med sej en pool som Max passade på å bada i. Ebba tittade på.

 Max verkar gilla vatten!

Vi var iväg hela dagen, så härligt!

Over and out, nu e vi trötta å varma!
Dax för eget bad här hemma:-)


                                          

Kommentarer
Postat av: Carolina

Ser riktigt mysigt ut! :)

2009-06-24 @ 20:53:53
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Jossan och Max

Va mysigt vi hade det! :-D

2009-06-24 @ 21:36:27
URL: http://lillisensmamma.blogg.se/
Postat av: Jeanette Sund

Hej!

Har varit innne på din blogg några gånger o tittat, så underbart söt du är!Du verkar så charmig o glad! Så mysigt ni såg ut att ha det vid havet!

Hälsa din mamma från en gammal klasskompis!

kram Jeanette Sund

2009-06-26 @ 06:05:48
URL: http://3ifamiljen.wordpress.com
Postat av: Milla

Så fin bild på er två! Riktiga charmtroll!

2009-06-26 @ 22:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0