Måndag igen!

Idag höll vi oss på hemmaplan, tog en liten utflykt till Sandra och Agnes men de bor i närheten!
Jag fick busa lite med Agnes å mamma fick äta jordgubbar med vaniljglass :-)
Hann även med lite bus med pappa såklart!

Hallå..

..här ligger jag å Agnes!

flyttade ut på altanen under parasollet..

..det gillade vi!

..jag gillar min solhatt

..ser nästan ut som en cowboy i den å min dreggelscarfs!

..jag slocknade på filten efter massa bus!

..lite bus med pappa

..hann vi med innan han skulle på fotboll

..Neo ville oxå vara med!

..sen fortsatte jag å mamma att busa i soffan

..hihi

..go å glad e ja iaf :-)

Imorgon får vi se om Jennie å Maja vill följa med oss ut på promenad!
Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Carolina

Fiina bilder som alltid - Haley och Agnes verkar haft det mysigt :)

Kul att ni vill/kan ses på fredag!

2009-06-23 @ 23:14:01
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0