Oboy vilket vackert väder!

Idag tog vi båten från Saltholmen till Donsö för att träffa min kompis Bella å hennes bror Oliver.
 Ja vi träffade även deras mamma Carolina. Min mamma ville ju oxå leka med någon!
Vi hade en riktigt härlig dag hemma hos dom :-)
På kvällen när vi var hemma igen kom två av mina kompisar hem till mej, Max och Elliott.
Pappa var på killkväll å man kan ju nästan säga att jag oxå hade killkväll ;-)

Neo på båten. Han fick oxå följa med ut till skärgården.

Spännande å titta ut genom fönstret!

Här e Oliver.

Här e Bella. Hon försöker äta upp sin mammas hand!
(Sådan sysselsättning gillar ja mä-)

Oliver sitter å pratar med mej lite. Jag låg i babygymmet en stund medan Bella sov.
Oliver kunde säga både mitt och Neos namn, duktig kille!


Här e jag!

När Bella vaknat fick hon oxå ligga en stund bredvid mej innan vi skulle gå till båten.

Här kommer båten!

Vi tog faktiskt lite bilder ikväll oxå när jag hade "killkväll" :-)


Här e en superglad Elliott som snurrat in sej i min lekfilt :-)

Här sitter han i min stol, fortfarande lika glad :-) Elliott gillar kameran, precis som jag!

Max lånade min babysitter en stund...

...men han blev mer nöjd när han fick sitta i min bumbo på en stol vid bordet!
Max gillar kameran han med :-)

När kompisarna åkt hem gick jag å mamma en runda med Neo å sen tog vi en snabb dusch.
Så varmt idag ju så det var jätteskönt!
Nu väntar vi på att pappa ska komma hem.

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Jossan och Max

2009-06-27 @ 17:14:36
URL: http://lillisensmamma.blogg.se/
Postat av: Jossan och Max

Va mysigt ni såg ut att ha i skärgården!

Och jisses va stor Max såg ut när han satt sådär. haha

Kram till er alla från oss alla!

2009-06-27 @ 17:15:38
URL: http://lillisensmamma.blogg.se/
Postat av: Carolina

Så mysiga bilder - tack för ert mysiga besök! Och Haley verkar haft fullt upp på kvällen också ;) kram

2009-06-27 @ 21:54:16
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Carolina

Härligt att åka iväg på semester - längtar tills nästa sommar då vi också kan göra det, när det inte är så mycket annat som står inför dörren! Ha en underbar sommar, så ses vi i augusti!

PS. Oliver lär väl längta ihjäl sig - går o säger "lejli" (Haley) flera gånger per dag! ;) KRAM

2009-06-29 @ 19:54:24
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0