Tisdagen den 16 juni-Liseberg

Idag åkte jag, mamma å moster Sandy till Liseberg innan hon skulle åka hem till Skåne igen.
Vi hade en riktigt mysig dag :-)

Vi träffade på en Lisebergskanin

..drack lite läsk

ja den här muggen var rätt intressant!

Sen fick jag sitta lite i baby björnen-det gillade jag!

mamma fick en puss oxå..

precis vaknat (kolla nappavtrycket!)

Hemma igen, nöjd å mätt. Hemfärden var inte skoj ska ni veta, jag var så arg å hungrig!

lite mys med mamma

kul å känna

har koll på kameran!

hej så länge, nu ska vi se färdigt sverige-vitryssland

Kommentarer
Postat av: Carolina

Du har en utmärkelse på min blogg att hämta! Kram

2009-06-18 @ 11:18:48
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0