Vi hinner ju inte med!

Nu har vi varit lite dåliga på att skriva igen, men händer så mycket hela tiden att vi e helt slut på kvällen!
I söndags hade vi besök av Christina, Kenny å deras Elliot.
Jag fick lite presenter (fin klänning å bolero från Zarahs) å så åt vi lite god ananaspaj med vaniljglass.
På kvällen kom moster Sandy på besök. Hon skulle på audition (sjunga å dansa) på balettakademien i måndags.
 Sökt jobb till något ställe i Sälen så hoppas verkligen hon får det nu!
Så när moster Sandy var å dansade åkte jag å mamma med Maja å Jennie till Hisingen för att hälsa på Mela å Ayla. Det var dax för lite babyfika. Tror vi blev nästan 10 bebisar denna gång :-)

Här ligger jag, Ayla och Maja

Buskillen Max kryper rundor

Melina smakar lite på Aylas leksaker!

Lukas testar gymmet lite

Oliver och Max smakar lite på kontakterna till Aylas tangentbord

Hallå säger Ayla..

..vad har vi här då..

åh mina fötter e spännande tycker Ayla!


Det tycker jag med, här visar jag mamma att jag kan dra i dom:-)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Så mysiga bilder - vill också kunna komma o fika OFTA! kram

2009-06-17 @ 08:02:11
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0