God morgon världen!

Igår var det tänkt att det skulle börja skrivas på riktigt här- å dagen började bra, jag, storebrorsan å mamma var ute på en långpromenad <sover så gott i min vagn> å sen hade mamma lite styrkeövningar med mej i famnen ;-) Sen var det dax att ät lite innan pappa hämtade upp oss inför första bvc-besöket. Förra veckan hade vi hembesök istället!
På bvc-besiktningen fick jag en OK stämpel, jag växer så bra; nästan 55 cm lång nu å väger 4340g, hmmm det sitter nog i kinderna, mina ben e ju så långa å slanka :-)

Mamma hade premiärrunda med mej ensam i bilen för pappa behövde ju lämnas på jobbet igen. Efter BVC åkte vi inom ullis å fikade lite innan vi åkte hem vid tre. Då hade jag endast sovit på väg till bvc, knappt 10 minuter... Å inte skulle jag sova när jag kom hem heller. Det var sen det började, jag fick sån magknip å det var inte mkt som tröstade mej. Mamma fick äta sin middag stående för så fort hon la ifrån mej blev jag ledsen, som tur var hade pappa kort träning igår å kunde tillaga middag för mamma var så hungrig, sen körde han till jourapoteket vid 21 tiden för å köpa minifom-han e bra min pappa! Jag somnade å sov några minuter å vaknade igen, det var verkligen ingen rolig kväll!! Tillslut sov jag lite djupare runt ett å sov då lite längre zzzzzzz suck, hoppas dagen blir bättre idag för min lilla mage!!!
Förresten, idag skulle moster Thessan varit här å hälsat på, men hon e förkyld. Kommer som tur e nästa vecka istället å det gör mormor mä-LÄNGTAR!  sen hoppas jag morfar oxå kommer snart så jag får träffa honom. Har ju redan fått mysa med både farmor å farfar.

på väg till bvc
                                                                                Ja å mamma igår, på väg till bvc

                                                                                                                                  snacka om nerpackad!

Idag blir det nog långpromenad efter lunch å ikväll blir det bara mys för pappa e hemma hela kvällen, ingen träning idag ente <3

Kommentarer
Postat av: Thessan

Jag längtar också!!! kram

2009-03-20 @ 11:13:31
Postat av: Milla

Vilken fin body! Den måste ngn väldigt snäll moster köpt!

Wiktor är sur på er förresten , för att han inte fick följa med sist. Så han vill inte att ni ska hälsa på oss någon gång....Haha Får väl se hur länge det varar1 Kram på er! Ha en bra helg

2009-03-21 @ 14:35:01
Postat av: elin

Hej!

Jag behöver fler röster

till min blogg : )

Vilken artist/vilket

band tycker du är bäst

av de alternativen som finns ?



Kramar Elin

2009-03-21 @ 14:38:23
URL: http://eliwwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0