Helg:)

I helgen har det fotats dåligt men lägger in lite gamla bilder
 <eftersom jag inte ens e fyra veckor än e det ju inte SÅ gamla
>
Idag har jag,mamma å neo varit ute på powerwalk, vi gick å tittade på pappas match. Sen var det städning hemma å jag fick nybäddat i sängen- så fint Hello Kitty påslakan, ska ta bild på så ni får se :-)

Först lite mysbilder med mej å pappa <3

Lite morgonsnack i sängen

Första promenaden

Hemma för lite lunchmys

Kärlek <3


Lite blandat:

min söta kusin Oliwia på besök den 5 mars med mormor å moster milla!

Hon hade med sej en fin Haley-tårta :-)

nannig hos mamma

Sofia, David och Olivia var på besök en kväll

Michael var oxå här!

Å farfar har hälsat på

..tillsammans med farmor

Imorgon ska jag å mamma till en kompis i mölnlycke, där kommer det nog vara flera bäbisar.
Ska försöka att inte glömma kameran!


Kommentarer
Postat av: Mirella med flera

Hon är ju helt underbar!! :)

Diesels lilla flickvän fniss

Puss på er!

2009-03-30 @ 20:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0