Moster Thessan kom på besök igår när jag fyllde tre veckor <3

Mormor kom inte men det gjorde moster Thessan!
Dagen till ära hade jag klänning på mej, nästan så att den inte var för stor,
det va en storlek 56 å det borde jag ju kunna ha-snart! E ju tre veckor gammal nu.

Hallå, här är jag :-)

När jag skulle sova på dagen försökte mamma tvinga mej å ha nappen,
gick väl sådär får jag säga, jag somnade tillslut med den men sov i 10 minuter..
sen räckte det tyckte jag, både med napp å sovandet
.. å vad ska man ha napp för när man hellre vill sutta på annat!!
kan tillägga att jag inte sov så mycket sen heller på eftermiddagen
men sen var jag övertrött å när jag väl somnade ordentligt vid midnatt sov jag till halv fem imorse!

pilla på örat e en favoritsyssla :-)

Idag åkte moster Thessan hem igen-tack för de fina klänningarna <3
Å hör å häpna, jag sover själv idag på soffan, har sovit snart i två timmar å mamma har kunnat göra annat..
 Det händer inte ofta.. fast jag börjar vakna nu, e lite hungrig.

Visst ser det skönt ut!

Ikväll blir det mys- och badkväll, pappa har ingen träning!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Thessan

Jag längtar redan tills vi ses igen!! kram

2009-03-25 @ 14:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0