Söndag=vilodag

Tanken var att vi skulle följa med pappa på match idag, men jag, mamma å neo blev hemma. De skulle iväg så tidigt!. Men vår förmiddagsrunda hoppade vi inte över! Jag sov så gott i vagnen så när vi kom hem igen rullade mamma ut den på balkongen, tsss tror hon verkligen jag sover om den inte rullar... 5 minuter senare vädrade jag lungorna för att visa mitt missnöje.
Neo ville oxå vara på balkongen.

Tillslut förstod mamma att det enda stället som dög att sova på var i hennes knä <3
Sover snart..

Pappa kom hem precis, de vann med 8-1!!!! mot öis juniorlag. Pappa e så nöjd, allting hade sett bra ut. Nu håller han på att laga mat, pasta carbonara, ungefär det han kan tillaga utan recept ;-)

Ha en skön söndag!
imorgon kommer kanske mormor, nico å moster thessan å hälsar på :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder! Vagnen är ju bara så snygg! O Haley sötnos!

2009-03-22 @ 18:53:22
Postat av: Lotta

Fina bilder på fina flickor. Kommer ni inte ner snart så att jag kan få "snusa" lite? Kram Lotta

Celine tycker att Neo är så fin och duktig när han passar vagnen........

2009-03-22 @ 19:47:52
Postat av: Felicia

Du e så gullig Haley! <3

2009-03-26 @ 07:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0