torsdag å fredag, snart helg igen!

Igår, torsdag, var det dax för besiktning på bvc igen,
sköterskan väger mej, mäter huvudet och kollar hur lång jag är :-)

lite kallt å bli vägd- men hela 4590gr väger jag nu, en ökning med 250 gr sen förra veckan!

svårt å mäta huvudet när man inte vill ligga still ;-) men omkrets 37cm å nu e jag 55 lång- Ökat 3 cm sen jag föddes!

Sen kom Frida Sköld å hälsade på oss på kvällen,
fick en jättemysig filt å en vårjacka av henne, Majk å från hennes mamma-tack <3

Frida tyckte jag såg rolig ut när jag gäspade:-)

Idag har jag å mamma varit på Maxi, Allum-första resan själva om vi bortser från BVC-besöken. Det gick rätt bra tror jag, sov mej igenom nästan hela affären innan jag vaknade en snabbis åsen somnade jag igen. Värre var det nog för mamma, hon glömde hälften av det hon skulle köpa men nu är premiärturen gjord iaf!

Dax att bli inpackad i bilen igen!
Väl hemma blev jag nerbäddad i vagnen för då skulle vi ut med storebrorsan Neo!
Synd att det kom snö i natt efter det fina vädret som varit hela veckan..

Snö som snabbt blev till slask men neo behöver ut i alla väder så det var bara till å traska iväg!
Efter promenaden vaknade jag till liv i babysittern

snyggt jag matchar med kläder å babysitter eller hur!!

Ikväll blir det Lets dance final på TV, pappa kommer lagom hem till den startar.
 Han har spelat fotboll med jobbet idag å hans lag vann med 5-4 :-) å nu e de ute å äter lite.
 Ja å mamma får äta godsaker här hemma istället, tror hon iaf fick med sej lite popcorn från maxi!!!

Imorgon kommer mammas kusiner Anton, Arild å Ambjörn hit å äter lunch med
oss sen blir det fotbollskvalmatch på TV. Måtte Sverige vinna!!
Hej svejs



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hon blir bara sötare och sötare! Vad kul med Skåne besök i morgon! Kram

2009-03-27 @ 23:10:34
URL: http://metrobloggen.se/pegelow
Postat av: Farmor Ewa & kusin Felicia

Du e så söt! Har du inte växt i farmors kläder en?

2009-03-28 @ 17:18:23
Postat av: Haley

Nej, tror Farmors kläder är lite väl stora för en liten bäbis!! :-)

2009-03-28 @ 18:27:17
Postat av: Maria Ålstam

Jaha då har vi sett det lilla undret. Anders var mest förvånad över pappas frilla. Sån frisyr har Anders på bröstet. Hahaha.....

Hoppas att kläderna ni fick passade.



Kram kusin Mia

2009-03-28 @ 20:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0