Välkommen till Haleys värld!

Denna blogg dedikeras mina fans runt om i världen;
 mormor Elisabeth, morfar Christer, farmor Ewa, farfar L-G, mina mostrar Pernilla, Therese och Sandy,
min farbror Daniel och mina kusiner Wilhelm, Wiktor, Oliwia, Felicia och Gustav.
Alla andra,släktingar, vänner och okända,som vill följa en prinsessa i hennes vardag är självklart oxå välkomna!
Lika bra att börja från början- jag anländer på förlossningsavdelningen, östra sjukhuset den 2 mars 2009 kl 08:19. Här är jag 7 minuter gammal.
Haley Dolk, 2 mars 2009, kl 08:26, dvs 7 minuter gammal. 3805 gram å 52 cm kärlek!

Kommentarer
Postat av: Marie

Välkommen till bloggvärlden! =)

Hoppas du kommer trivas med din blogg. =D

2009-03-15 @ 18:46:39
URL: http://anksnack.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin bloggsida till en fin prinsessa. Skall följa er med intresse från Fjälkinge. Skall bli så kul att träffa er.

Flera bilder vill vi ha och titta på så länge:)

/Bamsekramar från familjen Andersson-Björklund

2009-03-17 @ 18:59:10
Postat av: Farmor Ewa

Hej Haley vad trevligt att farmor och farfar kan gå in på din bloggsida och se på dig hur du växer eftersom vi har så långt till varandra.

Vi längtar redan efter dig för du är ju världens finaste baby.Nu ska farmor göra iordning ett skötbord till dig tills du kommer hem i påsk, också ska jag sätt upp din säng.

Många pussar och kramar ifrån farmor och farfar. Hör av dig snart kramis

2009-03-17 @ 19:03:05
Postat av: Moster Thessan

Ååååh, vad kul det ska bli att följa denna blogg!! Stor kram

2009-03-17 @ 19:19:17
Postat av: kusin Sara

Så fin du är Haley, ska bli kul att se dig växa. hoppas jag träffar dig snart.

Många kramar Sara max pch patrik

2009-03-17 @ 20:11:29
Postat av: Karolina Klang

Hejsan!

Jättekul att du fixade en blogg! Hoppas allt är bra med er, med dig! Så söt lilla Haley är! Elin och jag kommer följa bloggen dagligen! Vi får höras av snart igen! Kramis!

2009-03-17 @ 21:46:49
URL: http://karroklang.bilddagboken.se
Postat av: Tove Jönsson

Jag är otroligt imponerad av din språkförmåga vid detta tidiga stadie, lilla fröken Dolk! Jag som trodde du la mest krut på att vara söt för tillfället. Ta hand om dig och mamma och pappa! KRAMAR, Tove

2009-03-18 @ 08:13:43
Postat av: Milla

Vad kul att kunna föja er här! Kram moster

2009-03-18 @ 08:15:01
Postat av: Felicia

Gud så söt du är lilla prinsessan Haley!

2009-03-18 @ 10:43:02
Postat av: Felicia

Haley

vår lilla kusin

du är så himla fin

jag längtar efter att få träffa dej

du lilla fina goa tjej!

Många kramar kusin felicia<3

2009-03-18 @ 15:49:20
Postat av: mormor, morfar

Välkommen till världen vårt 4 barnbarn Haley. Två prinsessor vi har nu och två prinsar.kram kram.

2009-03-18 @ 18:33:08
Postat av: morfar

Jag längtar efter att få träffa dig lilla prinsessan

2009-03-18 @ 18:40:04
Postat av: Becca

Vi längtar efter att få träffa er! kramar becca med familj

2009-03-18 @ 21:30:52
Postat av: Farmor Ewa

Älskade lilla Haley idag har du inte hört av dig till farmor och farfar men jag förstår att du väntar tills imorgon för att berätta att du har varit och vägt dig och för att tala om hur stor du verkligen har blivit på en vecka. Gammelmorfar Per har idag fått tittat på korten som jag tog på dig i helgen han tyckte att du var så gullig och lik din mamma ock så är det nog.

Vad trevligt att din kusin Felicia har skrivit till dig, hon längtar verkligen efter att få träffa dig och även kusin Gustav. Sov så gott så hörs vi imorgon. Puss o kram / Farmor

2009-03-18 @ 22:09:16
Postat av: Margareta Ålstam

Välkommen till världen och en stor familj lilla Haley.

Grattis mamma och pappa till en go liten tös.

Eta och Lars på Torsö

2009-03-20 @ 22:11:54
Postat av: Mormor Britt-Marie och Bella Ålstam

Hej lilla Haley! Jag heter Bella och är din syssling. Jag bor i Blackstad långt bort från dig. Jag är hos mormor och morfar i Västervik över helgen och har varit på kalas hos mormors granne. Klockan är 1 på natten och jag kan inte sova så nu sitter mormor och jag och skriver till dig och undrar om du också är vaken. Nu är du den sist födda i vår släkt och minst. Vi längtar efter att få träffa dig. Kram från Bella och Bitti

2009-03-21 @ 01:10:35
URL: http://princesshaley.blogg.se/
Postat av: Farmor Ewa

Hej mitt lilla gull. Vilka fina bilder jag just nu sitter och kollar på och du vad du har vuxit på en vecka. Jag håller med mamma om att du har nog lite små ekorrekinder men så sött.Jasså du följde inte med på fotboll nej farmor förstår dig det är inget att ha. Vad kul att du får lite besök imorgon, jag önskar att jag också kunde komma på ett litet besök för att få hålla dig och snuffsa på dig men vi ses ju kanske om några veckor igen. Ha det så bra och hälsa mamma och pappa. Puss och kram Farmor

2009-03-22 @ 15:42:00
Postat av: Filippa o co

Hej kompis.

Vlken fin blogg du har. Mamma blevjättenyfiken och var tvungen att kolla. Jättefinabilder på dig minsann. Snygg é du i den grå varma overallen :) Å vá din mamma é fräsc o snygg när ni skall till BVC. Ni ser alla ut att må kaon. Gott att se!

KRAM från Filippa o Mamma (Pappa sover för han har nattat syrran)

2009-03-24 @ 21:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0