Vårväder!

Idag åkte hela familjen till Skatås för en förmiddagspromenad. Neo blev jätteglad för han tycker det luktar så gott i skogen, jag sov mej igenom hela grejjen, även bilfärden-skönt!!
Från början var det tänkt att vi skulle till slottskogen men vi ändrade oss när inte Sofia, David å Olivia kunde följa med. Härligt väder var det iaf ute enligt mamma.

Imorgon har pappas lag match å vi ska nog mä å kolla. De kommer nog inte gå så bra, mamma säger att de saknar jävlar anamma <vad nu det ska betyda>. 

Kvällen kommer nog att avslutas i soffan till robinson, skönt med lite lekprogram efter en eftermiddag fylld av sporttv-bandy, hockey å fotboll <har mina föräldrar inga andra intressen?? Inte konstigt att man bara äter å sover. Undrar om de tror att jag ska bli en idrottsfantast!?

Blev bara ett kort idag, från bilresan, mamma tycker jag har såna ekorrkinder när jag sover, ska lägga upp bilden sen så får ni se....

ekorrkinder???


har ju glömt å tacka för alla fina hälsningar å dikter-TACK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0