4 maj - Fika å bus med andra bebisar!

Idag var vi bjudna hem till Mari för att äta "doprester".
Anne, Maris yngsta döptes igår å där var massa fika över. Många av mina kompisar kom dit.

Här ligger Lucas, Alva osså jag

Bredvid mej ligger Adrian
Här är Elis med sin mamma!

Jag lånade en babysitter :-)
Efter fikat åkte jag å mamma till MAXI för lite storhandling, jag satt i kundvagnen,
 de hade en jättebra sits för bebisar på vagnarna. Vilken utsikt man fick.
Lagom när vi kom till kassorna somnade jag av alla intryck!

Tuff brud i  lyxförpackning ;-)
(nu fick mamma med mina snygga strumpebrallor oxå:-)

När vi kom hem hittade vi ett nytt paket från Goboken.
 Fick en ny snutta, en bok med gonattvisor å cd till. Alltid kul med paket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0