6 maj- snackemoster e ja det!

Idag har jag snackat nästan hela dagen å mamma bara skrattar.
 Hon spelade t.o.m in mej med mobilen å skickade till pappa :-)
Idag tog jag även en liten sovstund i min egen säng på eftermiddagen,
 gillar inte det så mkt-
tycker bäst om å sova när mamma e ute å går med mej i vagnen eller somna i hennes famn.
Men idag så fick hon mej att somna i min säng, finns bildbevis.

Se, jag sov så sött!

Å så här glad var jag nör jag vaknade!

Sen hade vi det lite kul i gymet innan...

vi gick ut en runda för att titta på pappas match. Här e tränarna, Börve, Dallas å pappa.
De vann med 5-0 mot Skogshyddan (ja ni hör ju hur det låter, tänk på att det är div 6 ;-)

Jag var väl nerbäddad i vagnen, det blåste så mycket!

Men låg å snacka lite med Lejon å himlen så jag var nöjd ändå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0