7 maj - fika i Kungsbacka

Idag åkte vi med Jenny å Maja till Kungsbacka för att hälsa på hos Linda och Mimmi. Agneta och Molly kom oxå dit. Linda hade bakat massa kanelbullar, chokladbullar och kladdkaka, bara godsaker!

Här ligger Mimmi, jag å Maja. Molly hade inte kommit än.
Mimmi blev 4 månader igår, så hon e dubbelt så gammal som mej å Maja!

Här e hela tjejligan- Mimmi, Maja, Molly å jag.
 Mycket m-namn!

Både jag å Mimmi tog en power nap i soffan.
Maja somnade precis innan vi skulle åka hem, gissa om hon blev arg när mamma Jenny väckte henne!

Hemma igen sorterades mina 56 kläder bort. Nu tycker mamma jag bara ska använda 62 så att jag hinner ha allt.
De andra kläderna ska sparas till mina syskon (haha säger jag, tänk om jag får en lillebror!)

Sen tog jag mej en till power nap i babysittern när vi lyssnade
på den nya cd:n med vaggvisor vi fick från goboken.
Jag fick följa med mamma å Neo ut på kvällsrundan.
Behövde inte ligga i vagnen utan fick sitta i Babybjörn selen-mysigt!
 
Sen hann jag med lite mys med pappa oxå!
Imorgon e det dax för besiktning igen på BVC.
 Var ett tag sen jag var där nu.
 Mamma gissar på att jag väger runt 5800 å e närmre 60 cm lång.
Vi får väl se :-)

nattinatti

Kommentarer
Postat av: Jossan och Max

Max hälsar att han tycker att det var trist att han inte kunde komma, han hade gillat att vara ensam kille med alla söta tjejor!

2009-05-07 @ 22:24:52
URL: http://lillisensmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0