Bildkavalkad från v 21-22

Lite bilder från v 21-22.
Har varit fullt upp så jag har inte ens hunnit skriva!!
Måste dock berätta att igår vände jag mej från mage till rygg- 2 gånger!!
Å det innan jag ens hunnit bli 3 månader= lite mallig över vad jag kan!

Jag och Molly på babysim på bagaregården tisdagen den 19 maj.
Jag e allt en liten blekfis!

På väg till familjerätten förra onsdagen (den 20 maj)
Pappa ska bli pappa även på papperet å få gemensam vårdnad.

Här sitter vi å väntar! Han ser inte så nervös ut..

Hemma igen, nu e pappa min pappa lagligt sätt oxå :-)

Mamma å jag gjorde ett besök på Allum oxå medans pappa jobbade, vi fick ta ett depåstop i amningsrummet!

Neo ser lite sugen ut...

luktar lite försiktigt...

å gör mej sen sällskap...

Han och jag tävlar om vem som dreglar mest, för tillfället vinner nog jag! <stolt>

Myser lite med pappa!

Pappa var ledig i fredags (den 22 maj) så vi åkte till stan. Han behöde lite kläder.
Denna skjorta gillade jag men han köpte en annan. Fast den var snygg den mä.

Sen på eftermiddagen tyckte mamma det var dax att jag testade min bumbo å där satt jag ju bra!
Passade på att dregla lite oxå!

Vecka 22 = nya upptåg

Moster Sandy kom på besök i måndags, hon blir här hela veckan!

Neo tvättar mina fötter lite ;-)

Jag visade henne min bumbo, Neo var lite nyfiken han oxå!

Japp, här sitter jag å "kör"!

Neo fick lite kel han oxå

Tisdag och dax för babysim igen. Idag hade vi egen fotograf med oss-Sandy!

Bara jag å Molly i vår grupp-här sjunger vår ledare välkomstsång med oss!

Pratar lite med mamma i badet

E så nyfiken-måste ju ha koll överallt!

Jag flyter bra på mage...

...å på rygg...

Fick spana på lite badleksaker oxå!

Sen fick vi träna lite i badring oxå

nu kommer vattnet...

snart dax för mitt första dyk...

å hej vad duktig jag var!
Dök två gånger!!

Onsdagsmys med moster S. Jag har redan fått på mej jamasen å så fin rosett jag har i håret!

Sandy å Sami övar inför mitt dop!

Moster  gör min...

...moster normal ;-)

Återkommer med fler bilder efter helgen!!!
Kram å godnatt från Haley!


Kommentarer
Postat av: Thessan

Underbara bilder! Dykbilden är favoriten..hi,hi KRAM

2009-05-30 @ 09:19:37
Postat av: mormor o morfar

bilderna är helt underbara. kram kram vi ses i morgon.

2009-05-30 @ 19:01:00
Postat av: Elin Klang

Hejsan Haley!

Kul att du gillar min Bumbo! Roligt att den kommer till nytta! Då får låna den tills du tröttnar på den och kan sitta själv :-P



Min mamma skickar även en kram till din mamma :-)



Kramis/Din skåneväninna Elin

2009-05-31 @ 23:00:56
URL: http://karroklang.bilddagboken.se
Postat av: Haley

Tack Elin- så snällt att jag fick låna den :-) Vi ses ju snart igen (i sommar). din mamma får en kram tibax såklart!

2009-06-01 @ 08:47:51
URL: http://princesshaley.blogg.se/
Postat av: milla

Vilka fina biler!

2009-06-01 @ 22:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0