Blöta tassar och valborgsfirande!

Valborg började med att jag, mamma, pappa å Neo åkte till Delsjön för att gå en runda och vara ute i det fina vädret. Pappa var ledig hela dagen så det var riktigt lyxigt tyckte vi andra.
Vi stannade vid en mysig plats vid sjön.
Jag sov nästan hela tiden medan mamma å pappa
 solade lite å busade med Neo. Han fick även bada så han var riktigt nöjd!

Neo gillar att bada!

Jag var vaken en stund å lekte med min kompis lejonet

Pappa passade på att både träna å busa med Neo

På eftermiddagen gick vi över till Sami och Ullis, det e inte alls långt, tar 5 min. Pappa sa något om att han tycker det e bra att det e så nära när man är där på fest, vad han nu kan mena med det?!

Finn en styck Haley bland allt det rosa! Jag e ju lika rosa som mitt täcke ju :-D

Mamma la mej på mitt täcke på deras lilla studsmatta å sen fick jag massa leksaker. Ullis letade fram en mobil å den var exakt likadan som den vi har hemma ovanför skötbord-jag blev så glad!

Jag var glad nästan hela kvällen, sen blev jag lite övertrött å då var det inte så kul längre.
Men då var det dax å gå hem och jag somnade gott i vagnen.
 När vi var hemma vaknade jag på skötbordet  å då blev jag klarvaken igen, såg ju min favoritmobil :-)
Tillslut somnade jag ordentligt i mammas famn i deras säng, helt slut var jag då!
Over and out!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vilken massa härliga bilder, hon är såå söt! :) Kram

2009-05-02 @ 21:40:44
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Linda & Lovina

Tack så mycket!

Du har en otroligt söt liten du med=)

Hur många månader?

2009-05-04 @ 22:45:54
URL: http://singaraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0