Hässleholm 9-17 maj

Lördagen den 9 maj
Morfar kom och hämtade mej, mamma å Neo.

Jag å morfar. <jag e lite trött, syns knappt va>

Somnade i bilen medan mamma drack milkshake

å här ska jag sova i en vecka

Lite nyvaken efter bilfärden

Lite bus med morfar...

å lite bus med mormor...

å tillslut slocknade jag i min säng efter en dag med massa mys å bus med mormor å morfar

SÖNDAG

Jag tränade nacken lite i mitt gym å kollade samtidigt in mej själv i spegeln :-)

Neo fick vara ute i det fina vädret

Jag busade lite till med mormor

Sen kom äntligen moster Sandy hem så jag fick träffa henne oxå!

Å så fick jag lite presenter av henne :-)

MÅNDAG
Idag träffade vi moster Milla och kusin Oliwia

Jag å min söta kusin Oliwia (så långt hår ska jag oxå ha när jag blir stor)

Moster Sandy och kusin Oliwia

TISDAG
Idag begav vi oss ner på stan för att fika med Sara, Angelica och Ell. Saras bebbe ska komma närsom :-)
Moster Sandy dök oxå upp!


Sara

Här e coola fröken Ell, hon e ju nästan redan halvåret!

Jag fick komma upp en stund, var sååååå trist å ligga i vagnen.
Min snuttefilt skyddade bra mot solen!

Onsdag
Vi lånade mormor å morfars bil å åkte på lunchdate i Kristianstad med Lina å Elin-mysigt!
Elin fick smaka mjukglass men det fick inte jag... får vänta några månader

Busungen Elin

Lina å Elin, lånade min nalle lite

tjoho, å här var jag, nyvaken som vanligt!
På kvällen hälsade vi på Micke och Tove, de bor väldigt nära mormor & morfar, tar typ en minut å gå dit!

Jag och Tove tar ett litet snack

På kvällen blev det lite till mys med mormor

Torsdag

Tog ett bad i handfatet...

Ser inte ut som om jag gillade det...


Idag var vi i Fjälkinge för att hälsa på mammas kusin Linda och mina nästkusiner Leo och Alex.
Mormor och moster Sandy följde oxå med.
Här ligger jag i deras soffa!

Stora killen Leo

Linda och Alex

Alex somnade hos Sandy...

...samtidigt som jag tog en power nap i soffan
Fick jättefina name it kläder av Linda och hennes familj, strl 68 så jag har något å växa i-perfekt!

Fredag
Mamma, Sandy å jag gick till stan för lite shopping.
 På vägen hem ville jag absolut inte ligga i vagnen utan mamma bar mej hela vägen hem så jag fick titta -
jag e väldigt nyfiken av mej säger ma och pa :-)

Ska nog be mamma om ett par solbrillor jag oxå, måste ju kisa hela tiden!

Mamma, jag å Sandy
Jag somnade precis innan vi kom hem men vaknade snabbt igen-Pappa hade ju kommit!!

Så det blev en massa bus och kel!

Vi har så kul, jag å pappa <3

Sen fick han äran att byta blöjan på mej, var ju en hel vecka sen sist!

Sen ville moster Sandy ha en bild på mej å henne.

Lördag
En liten släktträff i Tormestorp stod på schemat.
Jag skulle få träffa lite fler av mammas kusiner och fastrar och några av mina nästkusiner.

Jag dressades i mina nya kläder som vi köpte igår. (Ser ni tofsen?)

Så cool jag blev :-)

Här e jag med mammas kusin Sara-Lindas syster

Här e Saras son Max, min nästkusin, å Saras pappa Hans

Sen blev jag fångad av min kusin Wilhelm!

Mamma försökte ta en bra bild på Max, Sara å Sandy...

...men nja det gick inte så bra va ;-)

Mina tre tok-kusiner Wilhelm, Wiktor och Oliwia!

Min nästkusin Martina, jag i knät på Anna-Karin-mammas kusin och hennes man Micke!
De har massa djur så hoppas på att vi åker dit å hälsar på snart :-)

Sötaste Alex

Mammas kusin Tomas å hans sötis Noah!
Noah e bara några månader äldre än vad jag är.

Fler nästkusiner- Josefin, Emelie å Leo.
Mamma å pappa sa att jag var så duktig hela dagen, å det tyckte alla andra oxå!

Söndag
Innan vi åkte hem till Göteborg gjorde vi en utflykt till Hovdala slott och Skyrup, det var så fint väder!

Neo fick följa med å gå med morfar

Pappa och Sandy lekte intresserade av Hovdala slotts historia ;-)
(tror inte de blev mycket smartare)

Jag fick mest ligga i vagnen så då passar man ju på å sova!
På trästället i Skyrup fick jag iaf sitta i babybjörnen så jag oxå fick titta på alla saker!

Lite paus i skuggan

Äntligen hemma igen, vad passar då bättre än ett bad!

Ja det var fullt upp hela veckan
Tjingeling





Kommentarer
Postat av: Milla

Oj vad massa fina bilder på dig Haley som mamma lagt in! Så många Kitty kläder du har nu då. Men det är ju tur, då kan du ju byta kläder flera gånger om dan, precis som mamma. Kram lilla sessan. Nu syns vi snart från moster M

2009-05-26 @ 23:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0