Maj maj måne jag kan lura dej till Skåne

Fredagen den 1 maj tog vi ännu  en tur till Delsjön, men mamma glömde kameran-typiskt va!
På kvällen var vi hemma å hade det mysigt.
Mamma å Neo var ute å joggade en stund så jag å pappa fick lite tid ensamma :-)
Lördagen var vi bjudna till Michael och Annika i Mölnlycke för lite grillning. Dit kom även David, Sofia och Olivia.
Så det blev mat å lite spelande, killarna vann, tjejerna förlorade.
Men tror nog de förlorade för att killarna inte skulle bli griniga. Ja jag vet detta för jag var vaken nästan hela kvällen!

Invigde mina Hello Kitty kläder, mamma tyckte det var dax att
börja med storlek 62 idag eftersom jag fyllde 2 månader!!
Man ser inte mina snygga strumpbyxor <dålig bild mamma>

Äntligen fick pappa bjuda även sina vänner på cigarr!
David, Michael å pappa.

Här e jag med de nyförlovade- Annika och Michael!

Här e pappa med min söta kompis Olivia, hon har lånat min groda!

Hon e så snäll Olivia, här hjälper hon mej med filten <3



Kommentarer
Postat av: Jossan och Max

Max tycker Haley är jättesöt i sina Hello Kitty kläder! <3

2009-05-06 @ 18:21:35
URL: http://lillisensmamma.blogg.se/
Postat av: Farmor

Å så söt man kan vara i Hello Kittykläderna, farmor undrar om du tyckte om kläderna som du fick på 2 mån.dagen!!!! Tänk att du fick bli buren av Lets dancevinnaren Annika de du då blir dina kusiner avundsjuka tror farmor. Kram kram

2009-05-06 @ 20:14:41
Postat av: Milla

moster tycker osså du e så söt!

2009-05-07 @ 19:22:50
Postat av: Milla

moster tycker osså du e så söt!

2009-05-07 @ 19:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0