Pappas dag <3

Idag firar vi världens bästa pappa här hemma. Han fick frukost serverad när han låg i sängen å så fick han ett litet paket, Dan Brown´s nya bok! Å så har han fått en tårta oxå! Idag fortsätter vi att måla här hemma. Eller pappa målar å jag å mamma leker :)
Snart måste vi börja packa för imorgon vid lunch tar jag, mamma å Neo tåget till Hässleholm.
 Ska bli spännande!
Pappa får stanna hemma för han ska jobba men åker ner på torsdag kväll.
 Sen ska vi fira moster Sandy på fredag när hon fyller 25 år :-)

Igår fick jag en ny bilstol, en röd å fin sak blev det:-) Tror den hette Britax å så något mer, men det kommer jag inte ihåg. Mest glad för att den e röd <fanns ju inga rosa>!

Fick lite fler kort av moster Thessan som hon tog när hon var här, ska se om jag kan visa några!
Hoppas alla haft en bra helg, vi hörs om en vecka!!
                                                                  
                                                                                                       //Kramis Haley



Kollar in fiskarna på Universeum!



Jag och Oliwia <i rosa> leker på Puls avdelningen



Testar motorcykeln med moster Thessan!



Japp detta var kul moster :-)

Det var allt!


Kommentarer
Postat av: farmor Ewa

Hoppas att du kommer att trivas i den nya bilstol och du får lov att använda den fast det är julklapp av farmmor och farfar.

Ha de så kul i Hässleholm. Kramis

2009-11-09 @ 15:22:45
Postat av: Nikita

Ny tävling hos mig!

Vinn 500:- hos Myfirstroom, dem har bla väggord i massor!

tävla här:

http://nikital.blogg.se/2009/november/vinn-500-hos-myfirstroom.html

2009-11-11 @ 14:37:05
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0