Tävlingar :-)

Imorgon åker vi till farmor och farfar i Västervik!
Vi blir borta till söndag sen nästa vecka ska vi hälsa på massor av mina kompisar.
Vi ska till Maria å Oliver å till Maria och Isak och sen så ska vi åka ut till Bella i skärgården,
mamma vill baka lite med Bellas mamma Carolina så då blir det ju både lek å mys!

Så medan jag e iväg å busar med farmor å farfar
å mina kusiner Felicia och Gustav får ni ha det så mys så länge!
Vi har julpyntat lite hemma så att här e lite adventmys när vi kommer hem!
Härligt!

Massa kramar
// Haley


Tävlar lite  ser om jag kan vinna lite julklappar:

3d-kristall-tavling
”Jag är med och tävlar hos Carolina om en kristallkub inkl lampa på batteri samt ev gravyr
från 3D-kristall
! Var med och tävla du också!”


________________________________________________

LillaViolen

”Jag är med och tävlar hos Carolina om ett presentkort värde 300:- hos Lilla Violen
 Var med och tävla du också!”



______________________________________________________

io-tavling

”Jag är med och tävlar hos Carolina om ett egendesignat väggord
 från INNEONLINE
!  Var med och tävla du också!”


_________________________________________________

egetrum-tavling
”Jag är med och tävlar hos Carolina om ett Presentkort på 100 kr hos Eget Rum!
Var med och tävla du också!”


Skulle jag ha turen å vinna vill jag ha allt med prinsesskrona på men börjar nog med krona spegel, så FIN till mitt rum. Hur kan man inte gilla Eget Rum å deras underbara saker som passar just en prinsessa som mej, kärlek vid första ögonkastet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0