7 MÅNADER IDAG!

Ville bara berätta att jag e sååå stor nu :-)
 Tänk att jag e 7 månader-fantastiskt!

Jag firade med att leka med söta Maja.
Sen fick jag massa presenter oxå av mamma och pappa och så hade farmor skickat ett paket:-)
Så nu har jag två nya mössor <en tjockare Hello Kitty med tillhörande vantar, en barbapappa mössa med vantar>, en ny vit Hello Kitty jacka, två nya strumpor,
en ny RÖD matstol, en lilabody, ett par rosa mjukis brallor å en lila Hello Kitty klänning.

Härlig dag eller hur ;-)

Vi hittar inte kameran så svårt att fota då :-(

KRAMIS


Kommentarer
Postat av: Carolina

Den jackan som Molly hade? Vart hittade ni den?? kram GRATTIS igen Haley :)

2009-10-02 @ 22:03:23
URL: http://www.carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0