Helg!!

Idag skulle farmor och farfar kommit men farmor ringde imorse å sa att hon var sjuk :-(
Krya på dej farmor!
Eftersom de skulle vara barnvakt imorgon så kommer mormor hit istället
 å passar mej för mamma och pappa ska iväg.

Fast vi har bokat farmor och farfar nästa helg istället så vi träffas snart
ändå å så får jag mysa med mormor imorrn istället :-)

BILDER :



En bild från i lördags när vi var på bröllop. Här sitter jag i kyrkan och äter majskrok.
..vi kom nästan försent till vigseln, bara nästan ;-)



Brudparet på väg in, så fina :-)



Jag träffade Bella utanför kyrkan :-)



Oliver hittade en blomma att städa med när vi väntade på att brudparet skulle komma till Ruckmans

Fler bröllopsbilder kommer kanske senare :-)



Testar min nya dräkt från Name It, I´m a baby star



Står å hänger lite i soffan...




...å trillar mjukt när jag faller, SKOJ!!



övergår till å käka boll, e lite säkrare än att stå!



Konsten att krypa...



det gäller att få till det med armar å ben...



hallå benen, e ni med?!



pausar lite och smakar på golvet...



nä nu vill jag inte mer mamma, kan jag få komma upp??!!



blue eyed girls



gillar min gåstol :-)



Höstutflykten häromdagen med öppna förskolan.

That´s all folks

Nattinatti
KRAMIS HALEY


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Massa fina bilder! Passar på att önska trevlig helg!

2009-10-17 @ 16:36:41
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Carolina

Alltid fina bilder här på er, jättesöt på dig och din fina mamma! <3 kram

2009-10-19 @ 22:33:30
URL: http://www.carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0