Hemmadag med besök av Malte!

Idag ska vi vara hemma å fixa lite i huset jag och mamma å senare
 idag kommer min syssling Malte på besök!

Igår var jag på öppna förskolan å fotograferades, ska bli kul å få hem de bilderna.
Hoppas det inte tar alltför lång tid.

Ute e vädret grått, vår tomt e helt uppgrävd ser det ut som å vi kan inte gå ut genom ytterdörren.
Vi dränerar ju här å det tar nog hela veckan.
Tur vi har en dörr till :-)

På fredag kommer farmor och farfar å på söndag kommer moster Thessan.
På söndag ska vi även hem till Ville och Nilo och hälsa på.
Här e det verkligen full fart!
å helgen efter kommer kusin Gustav å Felicia...
Ja ni ser, jag har fullt upp!!


kramis Haley


Kommentarer
Postat av: Nikita

Tipsar om en ny tävling i min blogg,

vinn presentkort hos Pirum Parum

(nova star, rockefella,molo kikkid mf)

Tävla här:

http://nikital.blogg.se/2009/october/vinn-ett-presentkort-hos-pirum-parum.html

2009-10-22 @ 12:27:45
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0