Ingen kamera:-(

Vår kamera vill inte vara med längre å samtidigt strejkar mammas telefon
så här blir det inte många bilder tagna.

Idag har vi en hemmadag.
Varit iväg på sångstund å lite lek på den öppna förskolan, Växthuset, här i Gråbo.
Det var skoj :-)
Pappa kommer hem sent idag så han får jag mysa xtra med imorrn hoppas jag!!

Till helgen e det bröllop, ska iväg å shoppa kläder imorrn, tjoho!
Å jag ska få låna Majas kamera så vi kommer faktiskt att kunna fota lite på bröllopet.
Så på söndag hoppas jag kunna visa hur fin jag blev :-)

Ha det mys, det ska jag å mamma ha!!

KRAMIS // Haley
 


Kommentarer
Postat av: En Mölnbobos Liv

Hej,

Nu har jag startat en ny tävling där man kan vinna ett valfritt Lipfishplagg. Tävlingen pågår till 1 december. Bilder kan lånas från inlägget.



Här är länken



http://www.annakarlsson.se/blogg/2009/10/10/tavla-och-vinn-utlottning-av-valfritt-lipfish-plagg/



Deltag gärna, har ni inte egna barn så blir det en uppskattad present. Om ni tipsar blir jag superglad.

Missa inte mina andra 4 tävlingar som också år igång.



/Anna

2009-10-10 @ 18:29:22
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0