Mys med mormor <3

Mormor e kvar hos oss, hon och jag har myst hela helgen.
 I lördags var både mamma och pappa iväg. Pappa hela dagen å kvällen å mamma
var hem om ngr timmar tidig kväll för att ge mej lite mat.
Jag som e som ett solsken dygnet runt hade det bra med mormor.
Var inte ledsen en enda gång. När mamma och pappa kom hem runt 01 på natten var
jag pigg och glad å lekte med mormor i sängen :-)


I lördags fick jag till det ordentligt med klappandet av händerna. Mormor bara skrattade!
 Jag å mamma sjunger ngr visor varje dag å klappar i händerna efteråt. Mamma brukar hjälpa mej på traven fast i lördags lossnade det, så jag klappade händer hela dagen å nästan även när jag sov. På söndag morgon när jag vaknade så var det första jag gjorde KLAPPA HÄNDERNA!
Sen klappade jag lite med mina fötter oxå.
Skojigt :-)

Igår , söndag, var det scrap och kort mässa i Eriksberg å eftersom jag e van vid den miljön nu efter att ha deltagit i den stora träffen i Mölnlycke så åkte jag, mamma å mormor dit en runda.
 Sofia, Olivias mamma, kom oxå. Svårt å gå till ett sånt ställe utan att handla någonting har jag förstått < LITE IKEA SYNDROMET> så några påsar fick mamma, mormor å Sofia med sej hem.
Jag charmade mest alla på mitt vanliga vis :-)

Idag e det sååå tråkigt väder ute så vi busar inomhus.
 Krypor rundor, drar i stolar, äter lite, går med hjälp av mamma å mormor, 
klättrar på mormor å spanar på vovvarna Neo och Nico.
Fullt ös helt enkelt!
Å utanför jobbar gubbarna med vår dränering.

Nu har vi lämnat tibax Majas kamera å vår e fortfarande sönder. Måste köpa nytt minneskort.
Så blir inte så mkt bilder :-(
 
Ha det gott trots regnet!
Kramis Haley


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0