6 månader!!

Oj oj oj, herregud, jag börjar ju bli gammal :-)
Tänk att det e 6 månader sen ja kom till världen, härligt!
Denna vecka e det flytt som gäller så vi har fullt upp här hemma.
Mormor och moster Thessan är här och hjälper till och morfar kommer på lördag.
Han och mormor stannar hela nästa vecka oxå. Sen kommer farmor och farfar oxå nästa fredag-
då blir det fullt hus i vårt lilla hus i Gråbo :-)

Här kommer lite bilder som jag inte hunnit med att visa innan:

I fredags den 28 augusti fick vi nycklarna till vårt hus. Jag sitter på golvet i mitt rum!

Sitter och väntar på att pappa ska komma hem

I fredags var det även pappas födelsedag så jag hade ju köpt en present!
Jag gillade det prassliga papperet :-)

I söndags var vi å städade huset. Moster Thessan passade på att mysa lite med mej :-)

Jag satt på golvet å inspekterade städningen!

Morfar och Neo kollar in regnet

I måndags var vi på Allum, Thessan kollade in skor
å då passade jag på å kolla in den här hästen!

I tisdags var det babsim som vanligt å jag tog med mej
mormor å moster så de fick så hur bra jag var på att simma!

Men idag e väl den absolut viktigaste dagen, min 6 månaders dag.
Tänk jag är nu ett halvt år!!

Farmor hade skickat paket, det öppnade jag i morse :-)

Jag var först tvungen att smaka på det..

Sen hittade jag detta snygga papperet i paketet!
Tilllslut såg jag vad det var farmor köpt-hello kitty kjol å strumpbyxor :-)
Å en tröja som passade till förstås!

Idag har vi fortsatt å packa. Mormor tyckte jag oxå skulle packas ner:-)

Så hon satte mej i denna kartong...

...å det hade jag inget emot förstås!

När pappa kom hem fick jag min första smakportion, det blev potatis!

Jag vet, det ser inte ut som om jag gillade det, men jag ville faktiskt ha mer!

Imorgon ska vi till stan en runda och träffa Sofia och Olivia :-)

Nattinatti!


Kommentarer
Postat av: Carolina

En massa härliga bilder som vanligt!

Grattis i efterskott till din pappa - och GRATTIS igen till dig söta fröken! Oliver pussar en massa, pratar om dig nästan varje dag!



KRAM från oss!

2009-09-03 @ 22:06:37
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hej! Nu är vinnarna i te-tävlingen presenterade i min blogg, kika in om du hade turen med dig!?

Delta gärna i mina 3 andra pågående tävlingar, presentkort på leksaker, ljusstakar och presentkort på barnkläder/saker står på spel! Ha en trevlig helg! Lycka till! :)

2009-09-04 @ 21:33:29
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0