Babysim idag, tralalalala

Idag var jag å mamma hos frissan en runda.
Sen kom pappa hem å åt lunch å hämtade oss för vi skulle på
sjukhusbesök <mamma>å babysim <jag>.
När vi åkt nästan hela vägen in till pappas jobb kommer mamma på att vi glömde badväskan.
Så typiskt va!
Pappa blir lämnad på jobbet å jag å mamma åkte hem igen å hämtade väskan.
Snabbt till sjukhuset så mamma kunde ta sina prover å sen till babysimmet.
Å stackars Neo, låg i bilen.
Egentligen skulle vi hunnit med en promenad innan babysimmet men d gick ju inte nu.
Men han var så duktig, låg i bilen å vilade.
Å på babysimmet var jag duktig, gjorde två frivilliga dyk utan att få kallsup-de ni!!

Nu har hela familjen landat i soffan å myser :-)

KRAMIS// Haley

TÄVLING

barnvanligt-tavling
”Jag är med och tävlar hos Carolina om ett presentkort värt 150 kr hos Barnvänligt! Var med och tävla du också!”Tävlingsreglerna är enkla och alla kan vara med och tävla, även om man inte har en blogg!

Vinner vi ska mamma köpa ngt fint till mitt sovrum!


Kommentarer
Postat av: Thessan

Bra jobbat med dyken!! :-)

2009-09-24 @ 15:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0