BILDER :-)

Har inte lagt in bilder de sista dagarna så nu har jag många att visa!
Får se hur många jag lägger in innan det e läggdax:

I söndags gick vi vår vanliga långpromenad hela familjen, sen hade pappa lite fixardag.
Stuprännan på ena sidan av farstun sattes upp.



Medans pappa gjorde det låg Neo i gräset å tittade på



Finaste Neo <3



Jag å mamma övervakade arbetet så det blev ordentligt gjort ;-)



...och måste ju bara visa mina snygga skor!


I lördags åkte jag å mamma med båten ut till Donsö för
 att fira Carolina som fyllt 30 år och sen överraska henne med möhippa :-)
Eftersom det skulle bli möhippa hann jag inte träffa Bella och Oliver, deras mormor gick på promenad med dom å kom inte tillbaka, men det visste ju inte Carolina om!
Kul överraskning blev det å Carolina blev så fin när hon blev sminkad å fixad i håret
 <mamma fixade hennes hår>



Äter lite på mammas väska på båten.



Carolina har öppnat två paket, en tiara å ett miss Möhippa band :-)



Jag busade rundor på golvet!



Sen var jag trött, kl var fyra å jag hade sovit i 20 minuter på hela dagen..
Men innan jag somnade i min vagn fick jag låna tiaran lite :-)


I fredags blev det en liten utflykt.
Jag å mamma tog först bussen å sen tåget för att åka in till Allum.
Gick bra å vi kom fram ganska snabbt, spännande var det!



På bussen :-)

Efter 5 minuter i bussen bytte vi till tåget i Stenkullen å åkte resten av vägen till Partille.
 Var så dumt tåg, kunde inte komma in med vagn utan den fick lyftas in...
Som tur var fanns det en snäll tjej på tåget som hjälpte mamma lyfta.



Tågpremiär!!



Spanar från vagnen. Var så mkt folk på Allum.
Var visst löningsdag fick vi reda på å om mamma hade tänkt på det
hade hon valt en annan dag, alla skulle handla!

Pappa hämtade upp oss där efter jobbet å då körde vi en runda till Östra å
gick upp en runda på den BB avdelning jag låg på som nyfödd <3



Jag busar med pappa på BB -avdelning 310 :-)


I torsdags hade jag bjudit in lite kompisar på sångträff,
Maja, Molly, Alice, Tilda, Oliver och Max var med å sjöng och sen kom även Melina!


Vi sjöng inte hela tiden, blev tid för en massa lek oxå!!
Hej säger Maja.



Här busas det- Maja, Alice, Tilda och jag.
Vi har perfekt plats för bus å lek i vardagsrummet :-)



Max och Molly



Oliver var oxå här!



Tittut säger Max bakom dörren :-)

Tyvärr så börjar vår kamera bli lite konstig så vi kan inte ta så många kort längre!
Hoppas den hänger med ett tag till!
Annars blir det till å köpa ny.

Nattinatti // kram Haley


Kommentarer
Postat av: Jossan och Max

Haha! Vilken rolig bild på Max bakom dörren. :-D

2009-09-29 @ 08:44:27
URL: http://lillisensmamma.blogspot.com
Postat av: nikita

Var gärna med och tävla om ett presentkort hos Gangstar i min blogg

Tävla Här:

http://nikital.blogg.se/2009/september/vinn-ett-presentkort-hos-gangstar.html

2009-09-30 @ 04:10:33
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Camilla o MoLLy

Åhhh va fin hon blev i klänningen o hårbandet!! :-) Molly ser lite halvsur ut på bilden..haha. Kram till er båda!

2009-09-30 @ 19:45:18
URL: http://familjenantonsson.blogg.se/
Postat av: mela

ni verkar ha haft det trevligt :-D



men herregud så lik Jenny Maja är då! inte tänkt på det tidigare men nu på kortet var de ju en liten mini jenny! :D

2009-09-30 @ 22:40:30
URL: http://mikaelajensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0