Fredag :-)

Här händer det grejor.
Igår var Maja här å lekte med mej å i onsdags var Molly här-SKOJ!
Idag har mamma å jag testat familjecentralen här i Gråbo, som en öppen förskola.
 Idag var alla barn mellan 0-6 välkomna. Ibland har de babyöppet för oss mellan 0-1 år.
Så nästa vecka ska vi pricka in en sån träff.

Pappa kommer hem om en stund med vår nya soffa,
snälla Kauko kör men sin bil å sitt släp så vi slapp hyra ett eget.
 Mamma ska bjuda på mat som tack för hjälpen :-)

Dagarna går så snabbt. Vi är ute å går, leker med mina kompisar,
springer rundor i gåstolen å leker med mina leksaker.
 Igår hämtade pappa oss så vi fick se lite fotboll.
Attans att Utbynäs inte kunde vinna. De släppte in ett mål i 92:a minuten-övertid-så matchen slutade 2-2. Hade de vunnit hade kontraktet till femman varit klart!
E dax att lämna division sex nu...
Men de har fyra matcher eller ngt sånt kvar (tjuvlyssnade lite på pappa)
 å de behöver ta 2 poäng till så i år borde de kunna fixa det.

Ska se om mamma kan hjälpa mej å lägga in lite kort sen.
Har inte blivit så många tagna, kameran har inte varit laddad-skärpning mamma!

Just precis innan jag satte mej för att skriva
 jagade jag mamma och dammsugaren i min gåstol-KUL!
Mamma tyckte kanske inte det var lika kul, jag kom ivägen lite grann men bara
man ler lite mot henne så smälter hon direkt!

Ha en härlig fredagskväll :-)
Kramis// Haley


TÄVLING
-slutar idag, vi har haft så mkt tur så nu e det nog någon annans tur,
men prova kan man ju ändå!



 om ett presentkort värt 300 kr hos MyKidoo! Var med och tävla du också!"


Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej,



Du har deltagit i en av mina tävlingar och vinnaren är nu utsedd.

Vinnaren publiceras här:

http://www.carolina1979.se/?p=1137



Har du inte vunnit är du välkommen att delta i nästa tävling som kommer inom kort.

Många kramar Carolina

2009-09-18 @ 22:46:33
URL: http://www.carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0