Nu e flytten färdig! BILDER I MÄNGDER :-)

Har varit lite ont om tid till å skriva å lämna bilder här medan vi packat å flyttat.
Å samtidigt fick ju jag börja smaka på lite mat; potatis, morot, majs, gröt och frukt har jag provat. Gillar de två sista mest:-)
Mormor å morfar åkte hem igår å så kom farmor och farfar hit.
Å jag får ju inte glömma, vår nya adress, den får ni snart skickade till er på mobilen,
 vi har inte ens hunnit skicka iväg flyttkort eller flyttsms.

Men nu ska jag visa er en massa kort:

Torsdagen den 3 september

Förra veckan när moster Thessan var här med mormor tog vi en paus i flyttstöket å åkte in till stan.
Thessans sista dag hos mej, men hon kommer igen i v 44!!
Jag fick inviga mina nya strumpbyxor från meandi :-)
(Här sitter jag utanför pizzahut innan vi ska in å äta)

Sofia och Olivia mötte upp oss i stan å ville oxå äta
 (efter att vi kollat på nya kläder till mej å Olivia :-)

Fick busa lite med moster Thessan när hon ätit färdigt!

Sen tog vi ett varv till å provade kläder å jag fick massa nya!
(denna mössan fick vara kvar i affären)

När vi kom hem hade mormor å Thessan köpt fler halvårspresenter till mej!
..å jag älskar paket, snöre å papper e toppen..

Den här snyggingen som jag fick av Thessan sitter nu på min vagn!

Mormors present, kan jag både bygga torn och bollar av!

Fredagen den 4 september

Mormor, jag å mamma lämnade Thessan på tågstationen på förmiddagen.
 Sen åkte vi en runda till Ikea. Jag somnade i bilen å var lite trött när vi kom fram.

Men när det var depåstop för mamma å mormor var jag pigg å glad igen!

När vi kom hem dök morfar upp å han å pappa började skruva isär möbler.
Snart dax för flytt :-)

Här ligger morfar å pappa, soffan skruvas isär.

Lördagen den 5 september, flyttlasset går!

Pappa och morfar fick hjälp av David och Sami när de skulle bära våra möbler.
 Sofia och Olivia hjälpte mej, mamma och mormor. Jag och Olivia lekte mest :-)



Neo och jag vilade lite på golvet i allt stök innan alla kom..


Sen kom Olivia och vi dansade lite :-)


Skoj!


Olivias föräldrar, David och Sofia.
Vi fick en liten lekhörna i huset medans de andra
flyttade grejor och packade upp.


Här hade vi det bra!


Jag busade lite med mormor, då ville Neo oxå vara med!

Söndagen den 6 september

Första natten i huset avklarad å jag sov jättebra.
 Även om det var söndag kunde vi inte lata oss, vi hade massor att göra!


Morfar klippte gräset med gräsklipparen vi lånade av Sami och Ullis.
Gräset var så långt att d behövde klippas 3 gånger!!


Jag å mamma lekte lite, spegeln e så kul!


Hallå där snygging :-)


När jag åt lite mat hittade mormor en liten tand i min underkäke :-)
hmm syns inte riktigt på bilden


Vad e det dom stoppar i min mun!?


Neo gillar vårt soldäck!


Jag å morfar myser lite samtidigt som vi tittar på pappa som får klippa gräset en gång till.


Hej å hå vad det går!

7 september-överraskning till mej!

Kolla vad jag fick!!!

Lyckan e total, jag har en egen gåstol!!

Jag seglade in i vardagsrummet å spanade på mormor och morfars tapetsering.
 Tapetserarbordet var perfekt å gå under.

Jag in action!

Mormor å morfar in action!


Sen fick jag lite potatis/morots puré... mindre gott!


Onsdagen den 9 september-besök!!


Söta Maja kom å hälsade på mej!
Så här glada blev vi när kameran togs fram :-)


Finaste Neo tog en liten powernap på tomten, men vilken stil han har!

Fredagen den 11 september-morgonpromenad!

Jag vaknade tidigt (runt 5 sådär) så jag och mamma gick ut med Neo på en morgonpromenad runt 8.
Var fortfarande lite kallt ute då så jag fick ha lite nya kläder på mej :-)

Ny beige väst å rosa fleecejacka :-)


Å snygga nya benvärmare!
Har köpt ett par gråa oxå, tyckte de var så snygga!
(å visst har jag både Hello Kitty strumpbyxor å mockasiner:-)

DET VAR ALLT FÖR IKVÄLL, NATTINATTI PÅ ER

KRAMIS // HALEY





Kommentarer
Postat av: Carolina

Haley och Bella har mååånga likadana kläder! ;) Ursöta benvärmare - vart har du köpt dem? Kram

2009-09-12 @ 22:39:30
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Thessan

Superhärliga foton!! kram

2009-09-14 @ 19:21:47
Postat av: Mills

Hej på er! Åh vad jag längtar efter att hälsa på er! så fina bilder, kul med gåstolen!

2009-09-14 @ 21:14:52
Postat av: Millan & Molly

Supersöta Haley! Supersnygga strumpebyxor oxå ;-) Kramisar från oss!

2009-09-17 @ 21:45:57
URL: http://familjenantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0