Söndagsmys!

Idag ville mamma ha sovmorgon för hon var på möhippa igår men det tyckte inte jag.
 Jag ville gå upp kl 7 så hon hade inte så mycket val :-)
 
Så nu myser vi i soffan å leker lite.

Igår fick jag följa med till Carolina i skärgården, hon hade 30 årskalas.
 Senare förvandlades den till möhippa å när båten gick in till fastlandet
 mötte pappa oss å han å jag fick åka hem.
Hemma gick vi  ut med Neo en runda, å sen hann vi med att äta å mysa lite innan det var sovdax.
 Lite innan midnatt blev jag inpackad i bilen å så åkte vi å hämtade mamma!

Idag får vi se vad som händer, pappa har visst lånat en stege. Undras vad han ska fixa med?

Kramis /
/ Haley


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej haley!:)

Du har blivit stor nu och blir bara sötare och sötare för varje gång jag tittar på din blogg!

Nu har även jag fått en blogg som du gärna får titta på!;)

Den heter www.feliciakatarinadolk.blogg.se

Saknar dig enormt mkt!

Kramizar kusin Felicia!:)

2009-09-27 @ 16:54:10
URL: http://feliciakatarinadolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0