Tidigt BVC-besök å sen lek med Maja!

8360gram Haley :-)

gen jag gick på bvc i gamlestaden, nästa gång kommer jag gå i Gråbo.
Hade fått en tidig tid, 8.15. Vi gick upp 07.30 så ni förstår kanske att vi inte kom i tid-lämnade pappa på jobbet oxå... men men vi kom dit iaf å eftersom det var läkarbesök idag fick vi träffa honom oxå. Jag fick en OK-stämpel å åkte hem för att vänta på Maja och Jenny.
Dagens resultat på ett ungefär:
8.3 kg bäbis på lite mer än 68 cm, det e jag det :-)

Sen blev d långpromenad å massa bus med Maja.
Nu ska mamma å jag leka lite å sen blir det en eftermiddagslur

Vi ses, kram // Haley


Kommentarer
Postat av: Carolina

Oj, stora tjejen - typ 1 kg mer än Bella men samma längd! ;) Japp - det är grattis Bella idag, det inlägget publiceras 16.00 ;) (kan man tidsinställa inlägg i nya bloggen - hur bra som helst!)

2009-09-21 @ 15:57:08
URL: http://www.carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0