1 årsdagen närmar sej!

Tänk att jag fyller 1 år på tisdag!!?? Helt otroligt :-) 

Nu äntligen är vi friska här hemma, har hosta kvar men den säger läkaren att den kan stanna länge (å nu har jag haft den i 4v..) 

Mormor är här på besök och imorgon kommer även morfar å Nico hit.
Blir en riktig mysfredag!
..precis som det ska vara..

Ska se om jag kan bli bättre på att skriva å lägga in bilder nu :-)
Så nästa vecka tar vi nya tag å hoppas på det!

Kramis Haley



Sleeping beauty!



Lilljulaftonpussas med morfar <3



Hälsar på hos mammas morbror Tommy å kelar med katten :-)



27 december, spanar in vad mammas kompis Tove fick i 30 års present
En spännande korg!



Firar in det nya året med ett härligt bad,
e man född i fiskarnas tecken så ;-)



På "1ÅRS KALAS" med alla mina kompisar från familjeliv :-)



..som på alla kalas fanns där även presenter till oss alla..



..så här många kunde vara med på kalaset..
å ändå var det ngr som inte kunde komma!!



Dinousarie på vift hemma hos oss :-)



hmm, jodå jag skrattar ;-)



En glad liten filur helt enkelt!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka massa fina bilder. Vad söt hon är Haley, å vad stor hon har blivit. Kan jag få den fina gruppbilden?



Kram Elin

2010-02-25 @ 22:34:11
Postat av: Carolina

Vilken massa underbara bilder! Stora tjejen - vi kommer allt och lämnar en liten present till dig på söndag! <3 Jag vill också hemskt gärna ha gruppbilden! kramar

2010-02-25 @ 23:03:59
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Thessan

Världens goaste!! <3

2010-02-28 @ 20:51:45
Postat av: Mela

Grattis på födelsedagen kompis!!!

Många kramar//Ayla med familj

2010-03-02 @ 16:52:42
URL: http://mikaelajensen.blogspot.com
Postat av: sara

villken liten goding ni har!

2010-03-08 @ 14:09:26
URL: http://sethsson.blogg.se/
Postat av: Britta Bloggar

Vilka fina bilder!

2010-11-10 @ 22:07:10
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0