PÅSK!!

Det som aldrig händer, det hände...
Vi åkte på påskfirande till Västervik i 5 dagar och mamma glömmer kameran...
Mamma glömmer ALDRIG kameran, så ni kan ju tänka vilken katastrof detta är.
 Inga bilder från påsk 2012, typiskt! Jag och lillebror var så fina påskkärringar.
 Får se om farmor skickar de fotona som togs med hennes kamera så jag kan visa :-)

Fast trots kameramissen så har vi haft ett alldeles underbart påsklov,
 jag har busat med farmor & farfar & mina kusiner Isa och Gustav förstås, så KUL!!!
Saknar er redan ♥

Imorgon är det back to förskolan igen, varit "ledig" i två veckor, först sjuk och sen lov...
Ska bli skoj att träffa mina kompisar igen!
Hoppas ni haft en lika bra påsk som jag haft
STOR kram
// Haley


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0